27 Mayıs 2015 Çarşamba

SON DİKİLENLER (DÜĞÜN İÇİN)

Tekrardan kocaman merhaba herkeze,

Bir süredir resimlerde gördüğünüz üzre düğün hazırlıkları devam etmekteydi benim için yorucu ve bi okadar keyifli geçen süreci atlattım gördüğünüz cicileri ben diktim 2.resimdeki siyah taşlı olan elbise bendenizin giymiş olduğu kumaş kadife üzeri aplik taşları diktim 3.resimdeki candır o canım teyzoşumun tül dantelden dikmiş olduğum cicisi 1. resimdeki ben ve gelinimize dikmiş olduğum payet kumaşlardan elbiseler umarım beyenirsiniz,

Önemli Not: benim ufak kuzunun çekmiş olduğu fotoğraflar bunlar çok kasıntı çıkmışım ya hiç fotojenik değilim  :)

sevgiler,















4 yorum:

  1. Bence gayet güzel çıkmışsınız,maşallah size nasıl dikip yetiştirdiniz hepsini:):)Benim de dikişte ilk senem çok hevesli bir dikiş sever olarak bakalım bu zamanları görebilecek miyim ben de:):):)Ben de bloguma beklerim:)))

    http://hobidelisii.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim nasıl yetiştirtiğim kısma gelince orasını hiç sormayın geceledim diye bilirim ama sonucu görünce inanın bana tüm yorgunluğunuz gidiyor benimde dikiş geçmişim çok eski değil yaklaşık bir buçuk sene oldu size tavsiyem nasıl olur acaba diye hiç korkmayın bu arada takipteyim :)
    sevgiler selamlar,

    YanıtlaSil
  3. hiçde değil bence çook tatlı :) bu arada ellerinize sağlık bloğunuzu takibe aldım bende beklerim :))

    http://beautybeybi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  4. bende dikişte yeniyim dikebildiklerimle severek zaman geçiriyorum sizide kutlarım gayet başarılı bir iş çıkarmışınız ...takipteyim sevgi ve selamlar

    YanıtlaSil